Opleidingen bij DGS Arbo & Veiligheid: BHV, EHBO, VCA en logistieke trainingen.

    Ontvang je bestelling snel, binnen 5 werkdagen!

     
     

    Bereikbaar voor ondersteuning 24/7!

    Klachtenregeling – vertel het ons!

    We doen ons best om onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent.

    Via dit formulier kun je jouw klacht bij ons melden. We nemen iedere klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig. Jouw klacht komt rechtstreeks bij de opperbaas binnen. Binnen twee werkdagen nemen we contact met je op om de klacht te bespreken en samen naar een passende oplossing te zoeken.

    Bij DGS Arbo & Veiligheid, onderdeel van de Veiligheidtotaal Groep, streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Mocht je toch een klacht hebben, dan kun je deze als volgt indienen:

    • Waar en bij wie?
      Je kunt je klacht indienen via e-mail bij Eef Peters.
    • Termijnen voor afhandeling
      Wij nemen je klacht binnen 2 werkdagen in behandeling, hiervan ontvang je een bevestiging en streven ernaar deze naar tevredenheid binnen 2 weken af te handelen.
    • Beroepsmogelijkheden
      Ben je niet tevreden met de uitkomst? Dan kun je bezwaar maken. Het Nederlands recht is van toepassing, en je kunt indien gewenst zelf expertise inschakelen.
    • Registratie van klachten
      Alle klachten worden vastgelegd binnen het klant dossier en geanalyseerd om onze dienstverlening te verbeteren. Dit dossier kun je inzien.

    Heb je vragen? Aarzel dan niet om vast contact op te nemen!