RECEPTIETRAINING

De receptiemedewerker is de spil binnen uw bedrijf. Het eerste contact loopt immers via de front office. Maar hoe gaat dat dan in een calamiteitsituatie? Veel hangt af van het inzicht en doortastend optreden van deze mensen.
Zij merken vaak als eerste op dat er iets mis is: het brandmeldpaneel hangt bij de receptie, het interne alarmtoestel staat immers op hun bureaublad, de BHV organisatie moet via de receptie worden gealarmeerd en een telefonische bommelding komt doorgaans op het algemene nummer, dat door de receptie opgenomen wordt, binnen. Daarbij komt dat het receptiepersoneel vaak als eerste aanwezig is en als laatste weggaat.
De training is bedoeld voor Receptiemedewerkers en heeft als doelstelling om gecoördineerd en verantwoord te kunnen werken ingeval van een calamiteit

Inhoud
Algemeen:
* De BHV organisatie;
* Internalarmnummer;
* Alarmeringsprocedures;
* Bommeldingen;.

Certificering
Bij actieve deelname en voldoende resultaat leidt dit tot het certificaat Receptietraining bedrijfshulpverlening

Cursusniveau
Er zijn geen toelatingseisen

Cursusduur
1 dagdeel (4 uur)

Prijs
Op aanvraag

Op dit moment zijn wij bezig met het ontwikkelen van een digitale inschrijfmodule zodat uw aanmelding via de website op een eenvoudige wijze mogelijk is. Mocht u zich willen inschrijven verzoeken wij u om u aan te melden via het contactformulier of te mailen naar cursus@dgs-arbo.nl